قیرگونی در کرج

به اطلاع اهالی محترم استان البرز می رسانیم که ما در این مطلب قصد داریم که در مورد انواع خدمات قیرگونی در کرج، روش های صحیح نصب این عایق، دستمزد اجرای قیرگونی در این منطقه و همچنین مزایا و معایب آن بپردازیم. همانطور که می دانید، عایق قیرگونی دارای قابلیت محافظت از نفوذ هر گونه رطوبت به درون سازه ها بوده و روش نصب خاصی دارد که در این مطلب به چگونگی اجرای آن خواهیم پرداخت.

در صورتی که شما نیز به منظور محافظت از سطوح مختلف در ساختمان های خود و جهت جلوگیری از نفوذ هرگونه رطوبت در پشت بام ساختمان و سرویس های بهداشتی، پای ستون ها در فونداسیون و سطوح دیگر و همچنین جهت بهره مندی از کلیه ی خدمات قیرگونی در استان البرز، به یک تیم قیر کار مجرب و متخصص نیاز دارید، می توانند به نمایندگی شرکت بام ایزو در این منطقه مراجعه کنید و علاوه بر این، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با شماره تلفن های این مجموعه که در سایت این شرکت درج شده است، تماس بگیرید.

قیمت قیرگونی در کرج

توجه داشته باشید که قیمت قیرگونی در کرج به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به متراژ و مساحت سطح عایق کاری اشاره کرد. برخی از عوامل تأثیرگذار دیگر بر هزینه ی قیر و گونی در کرج می توان حجم قیرگونی و کیفیت مواد اولیه ی قیر و گونی مورد استفاده را نام برد. از این رو کارشناسان شرکت بام ایزو با در نظر گرفتن تمامی عوامل ذکر شده و همچنین با احتساب هزینه ی قیرکشی در سطوح گوناگون، قیمت نصب و اجرای قیرگونی در سطح مورد نظر را برآورد می نمایند. توجه به این نکته نیز ضروری است که هرینه ی انجام قیرکشی در سطوح مختلف از جمله سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و … با یکدیگر متفاوت می باشند.

از طرف دیگر قیرگونی در سطوح مختلف ممکن است به صورت یک لایه، دولایه و یا سه لایه اجرا شود که هزینه ی اجرای قیرگونی در هر یک ار این روش خا نیز متفاوت خواهد بود. البته در صورتی که سطح مورد نظر به زیرسازی نیاز داشته باشد، انجام زیرسازی در سطح مورد نظر، پیش از اجرای عایق کاری نیز، هم بر هزینه مواد اولیه و هم بر دستمزد نصاب افزوده خواهد شد. بنابراین یک مسئله ی مهم دیگر در مورد هزینه ی اجرای قیرگونی در کرج، محاسبه ی دستمزد نصاب قیر و گونی است که با توجه به نوع سطح و شرایط سطح مورد نظر و منطقه ای محل اجرای پروژه در آن قرار دارد و همانطور که گفته شد، با توجه به زیرسازی های مورد نیاز در سطح، تعیین می گردد. اما برای شما همشهریان محترم، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که مجموعه ی بام ایزو در عین ارائه ی بالاترین کیفیت خدمات، منصفانه ترین هزینه را برای آنان در نظر می گیرد.

مراحل اجرای قیرگونی در کرج

پیش از اجرای قیر و گونی در کرج، کارشناسان مجموعه ی بام ایزو، کلیه ی شرایط اجرای این عایق را بررسی کرده و در صورت تأیید شرایط محل مورد نظر، این عایق توسط ماهرترین قیرکاران کرج، به صورت کاملا تضمینی اجرا می گردد و مراحل اجرای قیرگونی در کرج عبارتند از:

۱) ابتدا باید سطح مورد نظر، با استفاده از سیمان به صورت کامل پوشش داده شود، به گونه ای که هیچ گونه ترکی نداشته باشد تا قیر به راحتی بتواند روی آن را بپوشاند.

۲) سپس باید یک لایه قیر، به صورت کامل، بر روی پوشش سیمانی پخش شود تا سطح مورد نظر کاملا در برابر نفوذ رطوبت ایزوله گردد.

 ۳) در مرحله ی بعد، باید روی قیر با یک لایه گونی، به صورت کامل پوشانده شود، به طوری که هیچ گونه چین خوردگی بر روی گونی باقی نماند.

۴) در این مرحله، قیر نرم و قیر سفت را با هم مخلوط کرده و لایه ی دوم قیر را بر روی گونی پخش می کنند.

۵) در مرحله ی بعد قیر و گونی به صورت معکوس اجرا می گردد تا مسیر نفوذ رطوبت به صورت کامل بسته شود.

نمایندگی رسمی قیرگونی در استان البرز

ساکنین محترم استان البرز که در جست و جوی یافتن یک نمایندگی رسمی و معتبر جهت انجام قیرقونی در سطوح مختلف ساختمان های خود هستید، توصیه ی ما به شما مراجعه به شرکت بام ایزو، به عنوان برترین نمایندگی قیرگونی در کرج است، تا به این ترتیب بتوانید پروژه های عایق کاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. چرا که در نمایندگی های این مجموعه در کرج، تیم های قیر کار متخصص با تجارب بسیار مفید، همه روزه در خدمت همشهریان عزیز می باشند.

 از آنجایی که قیرگونی از جمله عایق های سنتی بسیار پرطرفدار می باشد که در صورت اجرای صحیح و اصولی، چندین سال قابلیت استفاده در محل مورد نظر با کارایی بالا را خواهد داشت؛ از این رو همکاران ما در این نمایندگی، با تکیه بر توان تخصصی نیروهای قیرکار ماهر خود، با کیفیت ترین خدمات قیرگونی را با استفاده از متریال درجه یک، با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش فوق العاده، در کوتاه ترین زمان به متقاضیان تحویل می دهند.

تعمیر قیروگونی در کرج به صورت تضمینی

قیرگونی نیز همچون عایق های رطوبتی دیگر، ممکن است پس از گذشت چند سال، بر اثر عوامل گوناگون، دچار شکاف یا صدمه شده و با ایجاد نشتی، کارایی خود را از دست بدهد که در این شرایط، نیاز به ترمیم خواهد داشت. از آنجایی که تعمیر قیر و گونی دارای مراحل و روش های مختلفی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرند؛ از این رو جهت ترمیم و لکه گیری قیرگونی در کرج، بهتر است ابتدا یک کارشناس متخصص و با تجربه از محل مورد نظر بازدید کرده و پس از برسی دقیق وضعیت سطح مورد نظر و تعیین شدت آسیب دیدگی ها، روش های مناسب جهت بهبود کیفیت و کارایی عایق قیرگونی تعیین گردد.

در این شرایط در صورت وجود خرابی در سطح قیر گونی، اجرای اقدامات لازم جهت ترمیم و لکه گیری قیرگونی، جهت افزایش طول عمر این عایق و جلوگیری از ایجاد آسیب در قسمت های مختلف ساختمان ضروری است. اما گاهی اوقات نیز به دلیل فرسودگی کلی این عایق، نیاز به تعویض کامل قیرگونی فرسوده و قیرکشی مجدد در سطح مورد نظر وجود خواهد داشت. با افتخار اعلام می داریم که شرکت بام ایزو، با بهره گیری از تخصص و تجربه ی نیروهای قیرکار ماهر خود، آمادگی لازم را جهت اجرای تخصصی ترین خدمات تعمیر و لکه گیری قیرگونی در کرج، دارا می باشد.

آیا خدمات نصب و ترمیم قیرگونی در کرج، دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشد؟

بله. تمامی خدمات و محصولات قیر و گونی ارائه شده توسط مجموعه ی بام ایزو، دارای ضمانت نامه ی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند که مصرف کنندگان محترم، در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، می توانند از خدمات پس از فروش این شرکت به صورت رایگان بهره مند شوند.

انواع خدمات قیرگونی شرکت بام ایزو در کرج

همانطور که گفتیم شرکت بام ایزو، ارائه دهنده ی انواع خدمات قیرگونی با بالاترین کیفیت در کرج می باشد که برخی از این خدمات عبارتند از:

– عرضه ی مواد اولیه ی مورد نیاز جهت اجرای قیر گونی از جمله گونی چتایی بنگال مرغوب و قیر خالص پالایشگاهی درجه یک

– اجرای زیر سازی پیش از نصب قیرگونی در کرج

– اجرای عایق های قیر گونی یک لایه، دو لایه و سه لایه در سطوح مختلف با ضخامت های گوناگون

– ارائه ی خدمات تعمیر قیرگونی در محل هایی که قیر و گونی آن ها دچار خرابی یا نشتی شده اند، از جمله ترمیم، لکه گیری و یا تعویض قیرگونی کهنه و فرسوده ی پشت بام و سطوح دیگر

نکات مهم در مورد نصب قیر و گونی

نکات بسیار مهمی در مورد اجرای قیرگونی وجود دارند، که به منظور رسیدن به کیفیت و کارایی مطلوب، حتما باید در زمان نصب، مورد توجه قرار گیرند. برخی از این نکات عبارتند از:

  • حداقل ضخامت قیرگونی، در قیرگونی پشت بام یا سرویس های بهداشتی، ۳۰ سانتی متر است.
  • عملیات نصب قیرگونی نیاز به دمای بالایی دارد، از این رو نباید در فصول سرد سال انجام گیرد.
  • سطح مورد نظر باید در هنگام اجرای عایق قیر گونی، کاملا خشک باشد تا قیر و گونی به صورت کامل به سطح مورد نظر چسبیده و بتواند در مقابل نفوذ رطوبت از آن محافظت کند.
  • پیش از اجرای قیرگونی، حتما باید بررسی شود که سقف مورد نظر تحمل وزن عایق قیرگونی را دارد یا خیر؟
  • پیش از اجرای قیر گونی، حتما باید شیب مورد نیاز جهت هدایت آب به سمت آبروها و ناودان ها تأمین گردد.
  • بهتر است قیرگونی اجرا شده، با یک لایه سیمان پوشانده شود تا آسیب کمتری به لایه های آن برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *