آسفالت کاری در تهران

ساکنین محترم پایتخت که در جست و جوی یافتن برترین خدمات آسفالت کاری در تهران هستند، جهت دسترسی آسان به انواع خدمات آسفالت کاری در تمامی مناطق ۲۲ گانه ی تهران، از جمله الهیه، اقدسیه، تجریش، زعفرانیه، فرشته، نیاوران، شهرک غرب، سعادت آباد، فرحزاد، پاسداران، جردن، ولیعصر، پونک، شهرک اندیشه، شهرک آپادانا، نارمک، منیریه، حافظیه، افسریه، نازی آباد، عبدل آباد، تهرانسر و… می توانند به شعب مختلف شرکت بام ایزو در سراسر تهران مراجعه کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش این مجموعه، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که، قراردادهای این مرکز، عمدتا بر اساس روش اجرای پروژه های آسفالت کاری و متراژ سطح پروژه و همچنین حجم و سختی کار بسته می شود. منظور از روش اجرای پروژه، اجرای مکانیزه یا دستی و نوع دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده است. البته نوع مصالح آسفالتی مصرفی در پروژه نیز دارای اهمیت بسیار بالایی بوده، که در این مرکز غالبا از مصالح اولیه ی درجه یک استفاده می گردد. جهت آشنایی بیشتر با انواع خدمات آسفالت کاری این مجموعه، در ادامه با ما همراه باشید.

پیمانکار رسمی آسفالت کاری در سراسر تهران

شرکت بام ایزو به عنوان پیمانکار رسمی انواع خدمات آسفالت کاری در تهران، تمامی خدمات آسفالت کاری خود را توسط آسفالتکارهای مجرب، جهت مقاصد مختلف و پوشش دهی بر روی سطوح گوناگون، با دوام و ماندگاری بالا انجام می دهد.

توجه داشته باشید که اجرای آسفالت در مناطق مختلف تهران شامل مجموعه عملیاتی است که عمدتا در زمینه ی راه سازی، پوشش جاده ها و محوطه سازی بوده و کارایی بسیار بالایی دارد و در بخش های مسکونی این شهر نیز خدماتی از قبیل اجرای پروژه های زیرسازی و همچنین آسفالت خیابان ها، کوچه ها، معابر شهری، محوطه ها، پشت بام ساختمان ها، پارکینگ ها، پارک ها و … به عنوان بخشی از مجموعه خدمات این شرکت می باشند که با استفاده از مصالح درجه یک و با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می شوند. متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نمایندگی های مختلف این شرکت، علاوه بر انواع خدمات آسفالت کاری، از خدمات متنوع قیرگونی و ایزوگام در تهران نیز توسط نصابان متخصص این مجموعه بهره مند گردند.

انواع خدمات آسفالت کاری در تهران

شرکت بام ایزو با سابقه ی بیش از چند دهه فعالیت موفق در زمینه ی انواع خدمات عایق کاری، به عنوان نمایندگی خدمات آسفالت کاری و همچنین پخش تراشه آسفالت درجه یک در تهران است که از جمله خدمات آسفالت کاری این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پخش و اجرای انواع آسفالت درجه یک به صورت مکانیزه و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته
  • اجرای عملیات آسفالت کاری به صورت دستی، توسط ماهرترین آسفالت کاران تهران، در فضاهای کوچکی که امکان حضور ماشین آلات سنگین در آن ها وجود ندارد
  • – خاک برداری، خاکریزی، زیر سازی، تسطیح، شیب بندی، رگلاژ، کوبیدن با غلطک ها و دستگاه های سبک و سنگین، در پروژه های گوناگون راه سازی
  • قیر پاشی سطح زیرین ایزوگام، غلطک زنی و …
  • پخش و اجرای تراشه آسفالت درجه یک، با توجه به موقعیت پروژه ها از جمله آسفالت کاری جاده ها، باند فروگاه و یا محوطه سازی به منظور پایین آوردن هزینه های آسفالت کاری و مقرون به صرفه تر شدن آن

بهترین آسفالت کار در تهران

در کلان شهرهایی مانند تهران اجرای پروژه های مختلف آسفالت کاری با بالاترین کیفیت، یک ضرورت محسوب می شود. از این رو به دلیل حساسیت بالایی که خدمات آسفالت کاری در تهران دارند، مطمئنا باید توسط یک تیم آسفالت کار حرفه ای انجام گیرند. شرکت معتبر بام ایزو با بهره مندی از یک تیم آسفالتکار متخصص، متشکل از برترین آسفالت کاران تهران، با کیفیت ترین خدمات را به شما همشهریان عزیز عرضه می کند.

توجه داشته باشید که اجرای پروژه های مختلف آسفالت کاری توسط نیرو های غیر حرفه ای و کم تجربه، موجب می شود که به دلیل عدم اجرای صحیح و رعایت نکردن استاندارد های لازم، کیفیت و کارایی پروژه کاهش یافته و در نهایت موجب کاهش عملکرد عایق کاری گردد. این شرایط صرف هزینه های اضافی را نیز برای کارفرما در پی خواهد داشت.

نازل ترین قیمت آسفالتکاری در تهران

به اطلاع همشهریان گرامی ساکن در پایتخت می رسانیم که شرکت پیمانکاری بام ایزو جهت ارائه ی انواع خدمات آسفالت کاری در مناطق مختلف تهران و حومه، در خدمت شما عزیزان می باشد. متقاضیان محترم می توانند به منظور دریافت برترین و با کیفیت ترین خدمات آسفالت با نازل ترین قیمت آسفالتکاری در تهران، به این مجموعه ی معتبر مراجعه کنند. آسفالتکاران متخصص و مجرب این مرکز، مرغوب ترین نوع آسفالت را با بالاترین درجه ی کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کنند.

جهت برآورد قیمت دقیق این خدمات باید در نظر داشته باشید که محوطه سازی و راه سازی دارای مراحل مختلفی از جمله زیرسازی و روسازی است که زیرسازی آسفالت نیز شامل مراحلی از قبیل حفاری، خاکبرداری، حمل نخاله به بیرون، خاکریزی، تسطیح، آبپاشی و کوبش و همچنین روسازی نیز شامل مراحلی نظیر اجرای لایه زیر اساس، اساس، قیرپاشی و پخش آسفالت می باشد. کیفیت و نحوه ی اجرای هر یک از این مراحل، بر هزینه ی آسفالت کاری در تهران مؤثر است. شما عزیزان ساکن در پایتخت، جهت اطلاع از هزینه ی آسفالت کاری در تهران، می توانید با نمایندگی های مختلف شرکت بام ایزو، تماس حاصل فرمایید و پاسخ سؤالات خود را از مشاوران این مرکز دریافت نمایید.

عوامل موثر بر هزینه آسفالت کاری در تهران

امروزه خدمات آسفالت‌ کاری در تهران، عمدتا در محل ها و محوطه های بزرگی مانند زمین‌ های بازی، پارکینگ‌ ها، جاده ها و فرودگاه ها و… اجرا شده و هزینه ی آن ها نیز معمولا بر اساس متر مربع برآورد می‌ گردد. از این رو مهم ترین عامل در محاسبه ی قیمت آسفالت و آسفالت کاری، متراژ سطح کار بر اساس متر مربع می باشد. البته در مورد پروژه هایی با متراژ بالا، علاوه بر میزان آسفالت مورد استفاده، تعداد نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیزات مورد استفاده نیز بر هزینه ی آسفالت کاری تأثیر خواهند داشت. 

عامل دیگری که بر قیمت آسفالت کاری در پروژه های مختلف تأثیر دارد، عبارت است از نوع سطح مورد نظر جهت اجرای آسفالت کاری؛ به این ترتیب که به دلیل این که معمولاً محل های ناهموار نسبت به مکان های دیگر عملیات زیر سازی، میزان آسفالت و همچنین ساعت کاری بیشتری نیز نیاز دارند، بنابراین در نهایت هزینه ی تمام شده ی این پروژه ها نیز بیشتر خواهد شد. شایان ذکر است که تمامی هزینه های پیشنهادی از جانب کارشناسان مجموعه ی بام ایزو، با حذف هزینه های اضافی و با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت ها محاسبه می گردند؛ از این رو  شما می توانید از بابت هزینه‌ ها اطمینان کامل داشته باشید.

مراحل اجرای آسفالت در تهران

مراحل مختلف اجرای آسفالت کاری در تهران، توسط آسفالتکاران نمایندگی های مختلف شرکت بام ایزو به صورت کامل بر اساس مراحل استاندارد و بین المللی آسفالت کاری انجام می گیرند تا دارای مقاومت و ماندگاری بالایی بوده و طول عمر مفید مطلوبی داشته باشند. چرا که در غیر این صورت احتمال دارد پس از گذشت مدت کوتاهی، دچار مشکلاتی نظیر ترک و کنده شدن آسفالت و … شود. مراحل مختلف اجرای آسفالت توسط این مجموعه عبارتند از:

  • آماده سازی سطحی که قرار است عملیات آسفالت کاری بر روی آن انجام گیرد
  • اجرای مرحله ی اندود نفوذی و یا پریم کت که در این مرحله حتما باید به میزان قیر و همچنین نحوه اجرای اندود نفوذی توجه شود
  • مرحله ی پوشش دهی سطحی یا تک کت
  • مرحله ی پخش آسفالت با فینیشر
  • مرحله ی نهایی اجرای آسفالت با گریدر

البته باید به درجه حرارت پخش آسفالت، تراکم آن، نحوه ی کوبیدن، کنترل کیفیت و کارایی آسفالت ریزی در زمان اجرای آسفالت، توجه کافی شود تا آسفالت مورد نظر کیفیت مطلوبی داشته و دارای طول عمر بالایی باشد.

تاثیر هزینه زیرسازی بر قیمت آسفالت کاری تهران

زیرسازی آسفالت، از موارد دیگری است که در اجرای آسفالت کاری در کرج، بر هزینه ی آسفالت کاری تأثیر دارد. هزینه های مربوط به عملیات زیرسازی، به ویژه در محل هایی که برای بار اول آسفالت کاری می شوند، دارای آیتم های مختلفی است. از این رو هزینه های عملیات زیرسازی که پیش از اجرای آسفالت کاری انجام می گیرند، تأثیر زیادی در هزینه های نهایی آسفالتکاری خواهند داشت. از طرف دیگر با توجه وضعیت اقتصادی جامعه و نوسانات قیمت ارز و تاثیر مستقیم آن بر هزینه های زیرسازی، قیمت آسفالت کاری در تهران ممکن است با تغییرات چشمگیری همراه باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با نمایندگی های بام ایزو در تهران تماس بگیرید.

قیمت روز هر تن آسفالت در تهران در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

قیمت هر تن آسفالت بسته به نوع مصالح آسفالتی و کیفیت آن، از جمله نوع قیر مورد استفاده در آسفالت و همچنین درصد فضای خالی و دانه بندی مصالح سنگی و … متفاوت می باشد. از طرف دیگر با توجه به نوسانات قیمت ارز و تأثیر مستقیم آن بر قیمت قیر، قیمت مصالح آسفالتی نیز پیوسته در حال تغییر می باشد. از این رو شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت روز هر تن آسفالت در تهران در سال ۱۴۰۲ با کارشناسان واحد فروش مرکز بام ایزو تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن بهترین آسفالتکار در تهران کدام است؟

مجموعه ی بام ایزو با سال ها سابقه ی کاری موفق در زمینه ی انواع خدمات آسفالت کاری، همواره از برترین آسفالتکاران تهران جهت افزایش کیفیت اجرای پروژه های خود بهره می گیرد. از این رو شما عزیزان در سراسر تهران می توانید به منظور هماهنگی با بهترین آسفالتکاران پایتخت، با نمایندگی های این مجموعه تماس بگیرید.

هزینه ی اجرای آسفالت سرد در تهران چقدر است؟

هزینه ی اجرای آسفالت سرد یا آسفالت‌ آماده، جهت آسفالت کاری در تهران، به عوامل گوناگونی مانند ضخامت و همچنین وزن آسفالت، نوع مصالح آسفالتی مورد استفاده و کیفیت آن و … بستگی دارد که هر یک از آن ها به صورت جداگانه در برآورد قیمت آسفالت آماده تأثیر دارند. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از هزینه ی اجرای آسفالت سرد در تهران با شعب مختلف شرکت بام ایزو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *