ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان یکی از محصولات با کیفیت و پر کاربرد تولیدی شرکت ایزوگام دلیجان است. این ایزوگام از جمله پر فروش ترین ایزوگام های موجود در بازار ایزوگام کشور است. به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، در طول سالیانی که مورد استفاده قرار می گیرد، به راحتی توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. این ایزوگام امروزه به عنوان محبوب ترین ایزوگام صنعت عایق کاری شناخته می شود.

شرکت بام ایزو که دارای شعب مختلفی در سراسر استان تهران و کرج است، انواع مختلف این عایق را جهت استفاده متقاضیان محترم، با قیمت درب کارخانه عرضه می نماید. در این راستا مشتریان عزیزی که تمایل به خرید انواع ایزوگام ستاره طلایی مانند ایزوگام فویل دار و بدون فویل و … دارند، می توانند به نمایندگی های این مرکز در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

نمایندگی ایزوگام دلیجان

همانطور که میدانید امروزه انواع متنوعی از ایزوگام با برندهای مختلف تولید شده و روانه ی بازار می شوند. ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به دلیل کسب رضایت بالای مشتریان خود توانسته است جایگاه بسیار محکمی در بین مصرف کنندگان عایق های رطوبتی برای خود ایجاد کرده و همچنان پرطرفدار ترین ایزوگام موجود در بازار باشد.

شرکت بام ایزو نیز به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، انواع مختلف این ایزوگام را با قیمت مناسب و همراه با ضمانت نامه ی چندین ساله و خدمات پس از فروش رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در راستای افزایش کیفیت عایق کاری، خدمات نصب تخصصی این ایزوگام نیز توسط ایزوگام کاران مجرب در تهران و کرج عرضه می شود. شما عزیزان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با نمایندگی های این مرکز تماس حاصل فرمایید.

مشخصات عایق رطوبتی ستاره طلایی

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان از قیر و الیاف درجه یک تولید می گردد. این ایزوگام جهت عایق کاری رطوبتی انواع سطوح در ساختمان و همچنین عایق کاری حرارتی آن کاربرد دارد. این ایزوگام که مطابق با استانداردهای بین المللی و با کیفیت بسیار بالا تولید می گردد، دارای نشان ملی استاندارد به شماره ۳۸۸۵ می باشد. ایزوگام ستاره طلایی که با ضخامت ۴ میلی متر تولید می گردد، به صورت رول هایی با عرض یک متر و طول ۱۰ متر بسته بندی می شود.

وزن هر رول ۴۰ کیلوگرم بوده و همراه با نشان ملی استاندارد که بر روی بسته بندی های محصول حک می گردد، به بازار عرضه می شود. این ایزوگام دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک ساخته می‌ شوند. ایزوگام طلایی با ضمانت نامه های معتبر ۱۰ ساله و بیمه نامه ی کتبی به مصرف کنندگان عرضه می شوند. نمایندگی های رسمی بام ایزو برای این برند معتبر خدمات پس از فروش رایگان به مشتریان خود ارائه می کنند.

نصب تخصصی عایق ستاره طلایی دلیجان

متقاضیان محترم نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، توجه داشته باشید که جهت اجرای تخصصی این ایزوگام، همواره باید نکات مهمی مورد توجه قرار دهند. از جمله این نکات می‌توان به تمیز‌کردن سطح مورد نظر، جابجایی کولر و اجرای عملیات زیرسازی صحیح پیش از اجرای ایزوگام اشاره کرد. در هنگام نصب ایزوگام ستاره طلایی نیز، ایزوگام کار در سطح پشت بام باید کار نصب را از قسمت ناودان آغاز کرده و درون لوله های ناودانی نیز از تکه‌ های ایزوگام ۱۰ سانتی متری استفاده نماید تا به این ترتیب از برگشت آب به زیر عایق و در نتیجه از طبله کردن ایزوگام جلوگیری گردد.

 توجه داشته باشید که تکه کاری ایزوگام ستاره طلایی نیز باید با دقت بالایی گیرد. در مراحل نصب حرارت مشعل باید به صورت یکنواخت در لایه ی پشتی ایزوگام پخش گردد. ایزوگام کار باید به قدری مهارت و تخصص داشته باشد که بتواند بندکاری ایزوگام را نیز به صورت کاملا صحیح انجام دهد. با رعایت این نکات کلیدی، عمر مفید عایق کاری افزایش یابد. مجموعه ی بام ایزو با بهره گیری از ایزوگام کاران متخصص و با تجربه، عملیات نصب ایزوگام ستاره طلایی را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. عملیات ایزوگام در کرج و تهران به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیزمان انجام می شود.

قیمت روز عایق ستاره طلایی دلیجان

همان‌ طور که میدانید مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی انواع ایزوگام از جمله ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، فرآورده های نفتی هستند. با استفاده از فرآورده های نفتی یک لایه ی محافظ برای عایق‌ کاری سطوح مختلف مانند پشت بام، نصب ایزوگام روی ایرانیت، سرویس های بهداشتی، دیوار ها، پی ساختمان ها و … ایجاد می شود.

از این رو قیمت روز ایزوگام ستاره طلایی دلیجان نیز به قیمت این متریال وابسته می باشد. در تولید ایزوگام ستاره طلایی دلیجان از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک استفاده شده است. در نتیجه قیمت آن نیز با نوسان قیمت این مواد، به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت روز انواع ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در مناطق مختلف تهران و کرج، با شماره تلفن های ثبت شده در سایت شرکت بام ایزو تماس بگیرید.

خدمات ستاره طلایی دلیجان در تهران و کرج

خدمات ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در نمایندگی‌های مختلف بام ایزو در تهران و کرج، فروش کلی و جزئی زیر قیمت بازار، به قیمت درب‌کارخانه است. در این نمایندگی ها علاوه بر فروش این ایزوگام، خدمات نصب تخصصی ایزوگام ستاره طلایی و ترمیم تضمینی آن نیز توسط نصابان ایزوگام حرفه ای این مرکز به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات ایزوگام ستاره طلایی در تهران و کرج با ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از هزینه اجرا آن‌، با نمایندگی‌های مجموعه بام ایزو در سراسر استان تهران و البرز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *