ایزوگام سرویس بهداشتی

از آنجایی که سرویس بهداشتی یک ساختمان همواره در معرض رطوبت بالایی قرار دارد، از این رو ایزوگام سرویس بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این محل حتما باید با کیفیت بالایی عایق‌ کاری گردد تا بتواند ساختمان را در برابر رطوبت حفظ کند. بنابراین به منظور عایق کاری این سطح، حتما باید از یک ایزوگام درجه یک با کیفیت بالا استفاده گردد و کلیه ی مراحل نصب و اجرای آن نیز باید با دقت بسیار بالایی و به صورت کاملا استاندارد انجام گیرد. در همین راستا ما بر آن شدیم که از طریق ذکر نکات مهم در این خصوص، شما را با خرید ایزوگام سرویس بهداشتی، نحوه ی اجرا، و همچنین مزایا و معایب آن آشنا کنیم، بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نحوه اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی

در عایق‌ کاری سرویس بهداشتی، علاوه بر این که نصب و اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی با توسط ایزوگام کار ماهر و مجرب به صورت کاملاً صحیح انجام گیرد، در نصب لایه‌ های بیرونی مانند کاشی و سرامیک بر روی آن نیز باید نهایت دقت به خرج داده شود، تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود. اجرای ایزوگام در سرویس های بهداشتی در عین سادگی دارای نکات مهمی است که حتما باید در هنگام نصب رعایت گردند. مراحل اجرای ایزوگام در سرویس بهداشتی به این شرح است:

۱) در مرحله ی اول در محاسبه ی مساحت سرویس بهداشتی، این نکته باید مد نظر قرار گیرد که ایزوگام مورد نظر باید هم در کف سرویس بهداشتی و هم در دیواره‌ ها پهن گردد.

۲) به دلیل اهمیت بالای ایزولاسیون سرویس بهداشتی، باید بهترین نوع و جنس ایزوگام برای سرویس بهداشتی، تهیه شود.

۳) سطح زیرین ایزوگام در سرویس بهداشتی حتما باید به صورت اصولی زیر سازی شود و به این منظور معمولا از سیمان استفاده می شود و باید صبر شود تا سطح کار کاملا خشک گردد و در مرحله ی بعد باید کار نصب ایزوگام انجام گیرد تا کیفیت مطلوب حاصل گردد و نتیجه ی نهایی یک عایق کاری مستحکم و ماندگار باشد.

۴) پیش از عایق کاری سرویس بهداشتی، همه ی لوله‌ ها به جز لوله ی مربوط به توالت فرنگی ( لوله ی ۱۲ سانتی مربوط به توالت فرنگی است)، باید برش داده شوند.

۵) توجه داشته باشید که لوله‌ های آب گرم و سرد نیز باید با گچ پوشش داده شوند تا دمای بالای محیط در هنگام نصب ایزوگام سرویس بهداشتی، به لوله‌ ها آسیب نزند.

۶) سطح سیمانی نیز باید به خوبی با قیروگونی پوشش داده شود.

۷)  در برش عایق‌ های ایزوگام برای سرویس بهداشتی، باید به اندازه‌ های مورد نیاز برای داخل لوله فاضلاب یا کف شور نیز توجه شود و برای سطح کلی کار نیز باید قطعات بزرگتری از ایزوگام برش داده شوند.

۸)  مرحله ی نهای نیز عبارت است از چسباندن قطعات ایزوگام روی سطح کار، با استفاده از حرارت.

شرکت بام ایزو در شعب مختلف خود در سراسر تهران و کرج مراحل مختلف اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی را توسط ایزوگام کاران ماهر خود، به صورت کاملا استاندارد و اصولی انجام می دهد.

قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی

محاسبه ی قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی با توجه به متر مربع ایزوگام مصرفی محاسبه می گردد و علاوه بر آن جنس و نوع ایزوگام و دستمزد روز ایزوگام کار نیز بر این هزینه تأثیر دارند. متقاضیان محترم ایزوگام سرویس بهداشتی با مراجعه به شرکت بام ایزو می توانند برترین برندهای ایزوگام را به قیمت درب کارخانه تهیه کرده و با کمترین هزینه ی نصب، یک عایق کاری با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشند.

ارتفاع ایزوگام دستشویی

در سرویس بهداشتی، لایه ای که بر روی ایزوگام کار می شود، مانند کاشی و سرامیک، خود به نوعی به صورت یک عایق رطوبتی عمل می کند اما با این حال بدیهی است که وظیفه ی اصلی جلوگیری از نفوذ رطوبت بر عهده ی ایزوگام است. بنابراین در هنگام اجرای ایزوگام در سرویس های بهداشتی باید توجه داشته باشید که ارتفاع ایزوگام سرویس بهداشتی در دیوارها، حداقل باید به اندازه ی ۱۸۵ سانتی‌ متر در نظر گرفته شود و ایزوگام کار حرفه ای حتما باید اجرای ایزوگام را به صورت اصولی انجام داده و این ارتقاع را نیز رعایت نماید.

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی

همانطور که می دانید، روش های مختلفی برای عایق‌کاری سرویس بهداشتی وجود دارد، اما روش ایزوگام در مقایسه با روش های دیگر، مزایایی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

-تمیزی کار در روش ایزوگام، نسبت به قیرگونی بیشتر است.

– وزن ایزوگام سبک تر است.

-قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی، نسبت به عایق‌ های رطوبتی نانو، به صرفه‌ تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *