ایزوگام روی سیمان خیس

مشتریان عزیزی که قصد عایق کاری ایزوگام ساختمان خود را دارند، لازم است به این نکته مهم توجه داشته باشند که جهت اجرای ایزوگام روی سیمان خیس حتما باید به دستورالعمل های لازم که نصابان ایزوگام کار ارائه می دهند دقت کرده چرا که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. به منظور اطلاع از این قواعد با ما همراه باشید.

در این مقاله ما می خواهیم در مورد نصب ایزوگام بر روی سیمان خیس صحبت کرده که البته کار چندان آسانی نمی باشد. به همین دلیل باید به نکات خاصی در این نوع اجرا توجه نمود. البته ناگفته نماند که این کار تا حد امکان اصلا نباید انجام شود ولی به هر حال گاهی شرایط به نحوی است که چاره ای جز انجام آن نمی باشد و ما مجبور به انجام آن هستیم. در اینجا ما قصد داریم تا شما را با مشکلات نصب ایزوگام روی سیمان خیس و نکات قابل توجه در رابطه با این نوع اجرای حساس نیز آشنا سازیم. در صورتی که پس از مطالعه ی این مطلب سوال دیگری در مورد این نوع عملیات ذهنتان را مشغول کرد با ما تماس بگیرید.

چرا نباید ایزوگام روی سیمان خیس را انجام داد؟

به طور کلی مراحل نصب ایزوگام به شرایط خاصی نیاز دارد که این ضوابط باید همگی پیش از عملیات نصب ایزوگام رعایت شوند. یکی از جمله این دستورالعمل های بسیار حساس این است که حتما باید زیر سازی ایزوگام به طور کامل خشک شده و سپس عملیات نصب را انجام داد. چرا که وجود رطوبت در زیر ایزوگام موجب معایب و مشکلاتی خواهد شده که هیچ کدام به سادگی قابل حل کردن نمی باشند. 

ایزوگام روی سیمان خیس نیز از این دست مشکلات است که ممکن است ما را متحمل هزینه های سنگینی کرده و در آینده مشکلات بیشتری را برای ساختمان شما به وجود آورد. در نتیجه این کار باعث می شود تا شما نتوانید آن طور که باید از عایق خود بهره لازم را ببرید. از جمله این مشکلات می توان اجرای ایزوگام روی سیمان خیس و عدم چسبندگی لازم برای نصب، خیس بودن زیرسازی و عدم دمای لازم برای شکل گیری قیر ایزوگام و در نهایت سرد شدن آن، طبله کردن ایزوگام و در نتیجه بلند شدن بخش هایی از ایزوگام و … را نام برد.

 برای انجام این کار شما باید به متخصصین نصاب ایزوگام کار شرکت بام ایزو مراجعه کرده تا این عملیات حساس را بدون هیچ گونه نقصی برای شما انجام دهند. متخصصان این شرکت نصب ایزوگام بر روی دیوار، حمام، استخر و قیرگونی سرویس بهداشتی را با اصولی ترین روش انجام میدهند.

 

شرایط نصب ایزوگام بر روی سیمان کدامند؟

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم اجرای ایزوگام روی سیمان خیس را نباید انجام داد. برای انجام عملیات نصب باید منتظر مانده تا سیمان زیر کار به طور کامل خشک شود و پس از آن با استفاده از قیر یا پرایمر ایزوگام، سطح مورد نظر را پوشش داده تا یک لایه ی محافظ عالی برای چسبندگی هر چه بهتر عایق کاری و همچنین جلوگیری از نفوذ رطوبت تشکیل داد و در نهایت با استفاده از ایزوگام و نصبی صحیح سطح مربوطه را عایق کاری نمود.

سوالی که اینجا مطرح می باشد این است که آیا روی سیمان خیس نیز می شود ایزوگام کاری را اجرا کرد؟ و یا اینکه شرایط نصب ایزوگام بر روی سیمان خیس کدامند؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که انجام دادن این کار هر چند اکیدا توصیه نمی شود، ولی به هر حال غیر ممکن نمی باشد. کارشناسان مجرب ما با حرارت دادن بالا و صرف انرژی بیشتر این کار را با حداکثر قابلیت خود به انجام میرسانند. که البته این مسئله ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.

نصب اصولی ایزوگام روی سیمان خیس 

برای بهره مندی از عملیات نصب اصولی ایزوگام روی سیمان خیس می توانید به مجموعه ی مجرب بام ایزو با استفاده از بهترین کادر مجرب نصابان حرفه ای کشور مراجعه فرمایید. همانطور که می دانید وظیفه اصلی ایزوگام ها محافظت از سطوح مختلف سازه های ساختمانی می باشد، که لازم است بدانید اجرای آن ها روی سیمان خیس به هیچ وجه توصیه نمی شود ولی اگر شما مجبور به انجام این کار باشید همواره نیاز است که این عملیات اجرایی ایزوگام را به یک نصاب ایزوگام کار آموزش دیده که مهارت های لازم را در کار خود دارد واگذار نمایید تا اگر سیمان به هر دلیلی خشک نبود بتواند آن را با تکنیک های لازم خشک کرده و نصب عایق را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

از آنجایی که رطوبت موجود در سیمان خیس سرعت عملیات نصب را کاهش می دهد در نتیجه موجب می شود تا ایزوگام شما آن طور که باید و شاید چسبندگی لازم را نداشته باشد. یک نصاب ایزوگام کار چیره دست برای انجام صحیح این کار همواره حرارت لازم برای خشک کردن سیمان را از بر بوده تا عایق شما دچار طبله نشده و به طرز صحیحی نصب شود. لازم به ذکر است که بدانید پس از اجرای این نوع عملیات نباید تا ۱۰ دقیقه بر روی ایزوگام راه بروید چرا که موجب به جا ماندن رد پای شما بر روی آن و در نهایت نازک شدن عایق و نفوذ رطوبت به لایه های زیرین ایزوگام شما خواهد شد.

هزینه نصب ایزوگام بر روی سیمان در تهران و کرج

هزینه نصب ایزوگام بر روی سیمان در تهران و کرج و تمام مناطق زیر مجموعه ی آن ها همواره بر اساس عوامل مهمی مانند جنس، کیفیت، برند و نوع ایزوگام، هزینه‌ ی ایاب و ذهاب، اجرت کارگران، دستمزد نصابان ایزوگام کار و موارد بسیار دیگری تعیین می شود. یکی از جمله مواردی که نقش تعیین کننده ای در هزینه های پرداختی شما برای برآورد قیمت نصب ایزوگام دارد، چگونگی و نوع مکان نصب می باشد. 

به طور مثال ایزوگام روی سیمان خیس با توجه به صرف شعله زیاد و هدر دادن انرژی بیشتر هزینه های بیشتری را برای شما در بر خواهد داشت. عزیزان ساکن در تهران و کرج می توانند جهت فروش، تعمیر و نصب ایزوگام در تهران و کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صورت حضوری و مراجعه به آدرس هر یک از نمایندگی های ما در این مناطق و یا نیز با برقراری تماس با همکاران و کارشناسان ما قیمت این عملیات حساس را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *