قیرگونی سرویس بهداشتی

شرکت بام ایزو از جمله مجموعه های نام آور در حوزه ی قیرگونی سرویس بهداشتی و دیگر سطوح گوناگون می باشد. توجه داشته باشید که در حال حاضر قیرگونی سرویس های بهداشتی یکی از بهترین روش های عایق کاری به منظور جلوگیری از نفوذ هر گونه نم و نشتی به درون این بخش از ساختمان ها می باشد. با در نظر گرفتن این مسئله که قیرگونی خود دارای مدل های مختلفی است شما می توانید خیال خود را با استفاده از قیر گونی دو لایه و یا سه لایه از بابت عایق کاری سرویس های بهداشتی برای مدت زمان طولانی بیش از ۱۵ سال راحت نمایید. 

در زمان لوله کشی ساختمان ها، نصب لوازم بهداشتی، کف سازی، کاشی کاری و دیگر عملیات مربوط به این قسمت از بنا ها باید دقت لازم را داشته باشید تا از خطرات احتمالی وارده به این عایق جلوگیری نمایید. به هر حال در صورت مواجهه با هر نوع خرابی و بروز نشتی در سرویس بهداشتی خود شما باید در وهله ی اول علت نشت یابی را پیدا کرده و سپس به طور مجدد شروع به عایق کاری کنید. برای این کار شما می توانید به کارشناسان مجرب ما اطمینان کرده و کلیه ی خدمات قیرگونی سرویس بهداشتی ساختمان خود را با خیالی راحت به آن ها بسپارید.

پیمانکار قیرگونی سرویس بهداشتی

شرکت بام ایزو به عنوان یک پیمانکار قیرگونی سرویس بهداشتی انواع خدمات مربوط به این عایق را با بالا ترین کیفیت و کارایی به طور کاملا تضمینی به انجام می رساند. یکی از قابلیت های مهم این عایق یعنی قیرگونی برای سرویس های بهداشتی به این دلیل است که با توجه به مرطوب بودن همیشگی این مکان ها می تواند یک پوشش محافظتی فوق العاده برای آن ها به شمار آید.

از این رو شما باید همواره توجه ویژه ای به نوع ایزولاسیون این فضا ها داشته باشید چرا که به علت رطوبتی موجود در آن ها در همه حال مستعد نفوذ نم بوده و کم توجهی به آن ها ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری برای ساختمان شما شود. به همین دلیل لازم است که شما برای عایق کاری حمام و توالت منزل خود از عایق قیر و گونی استفاده نمایید، چرا که این عایق با دوام و مقاوم یکی از جمله عایق های مستحکم در برابر انواع نشتی می باشد. شما می توانید این عملیات حساس را به اکیپ قیرکار متخصص ما بسپارید.

اجرای اصولی قیروگونی سرویس بهداشتی 

برای بهره مندی از اجرای اصولی قیرگونی سرویس بهداشتی در مرحله ی نخست پیش از انجام هر کاری باید تمام کار های مربوط به تاسیسات برقی و ساختمانی را از جمله سیمان کاری و ماله کشی، تنظیم شیب بندی های کف حمام و توالت، جاسازی کاسه توالت ، همسان سازی گوشه‌ های سطح سرویس بهداشتی، برش دادن لوله فاضلاب و … را انجام داده و سپس به سراغ قیرگونی این مکان ها بروید.

یکی از نکات مهم در رابطه با اجرای قیرگونی سرویس های بهداشتی این است که شما باید پیش از اینکه شروع به انجام عایق کاری نمایید، سیفون را از آب پر کرده تا در صورت ریخته شدن قیر، مشکلی به وجود نیاید. ضمن اینکه باید تمام قسمت‌ های داخلی سیفون را نیز به طور کامل با استفاده از قیر شل عایق‌ بندی کنید، چرا که قیر شل دارای چسبندگی فوق العاده ای است. از دیگر نکات ضروری که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره کردیم تنظیم شیب کف سرویس بهداشتی پیش از اقدام برای عایق کاری این بخش می باشد.

هزینه قیرگونی سرویس بهداشتی

کمپانی محبوب ما به منظور محاسبه ی هزینه قیرگونی سرویس بهداشتی عوامل زیادی را در نظر گرفته به طوری که هزینه های لازم برای اجرای عایق قیرگونی سرویس های بهداشتی توسط تیم قیرکار حرفه ای ما به این ترتیب می باشد که اگر کنده کاری، سیمان کاری، جابجایی نخاله ها و غیره در کنار اجرای عایق قیرگونی با استفاده از نیرو های ما انجام گرفته باشد، همه ی این موارد در برآورد هزینه های لازم برای قیرگونی حمام و توالت در نظر گرفته می شوند.

البته دقت فرمایید که همگی این قیمت ها بر اساس توافق دو طرف صورت خواهد گرفت. در صورتی هم که تکنسین های ما تنها عملیات اجرای قیرگونی سرویس های بهداشتی را به انجام برسانند، چگونگی هزینه ها طبق میزان مساحت محل نصب محاسبه خواهند شد. لازم است که برای دستیابی به نتیجه ی بهتر اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی خود را به متخصصین آن پروژه محول کرده تا مجبور نباشید پس از مدت زمان کوتاهی بابت هر پروژه ای به طور مجدد هزینه پرداخت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با نصابان قیر در کرج و تهران تماس بگیرید.

چرا قیرگونی در سرویس بهداشتی؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا قیرگونی در سرویس بهداشتی؟ برای پاسخ دقیق به آن باید بگوییم که دلایل اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی زیاد بوده که از جمله آن ها می توان به مواردی همچون: جلوگیری از ایجاد قارچ و کپک در سرویس، میزان بالای رطوبت حمام و توالت، یک عایق حرارتی بسیار مستحکم و مقاوم و … اشاره نمود. همچنین عایق کاری مطلوب تمام سطوح ساختمان شما به ویژه سرویس بهداشتی آن به ارزش ملکی ساختمان‌ شما نیز بستگی دارد. 

بنابراین بهتر است که با توجه به کلیه ی دلایل گفته شده، از قیرگونی برای عایق کاری سرویس های بهداشتی توسط افرادی با تجربه و ماهر استفاده کنید. نصابان قیرکار ما با بهره مندی از تخصص خود به طور کاملا تضمینی به آب بندی این قسمت ها می پردازند. شما می توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در این باره با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

در قیرگونی سرویس های بهداشتی ارتفاع قیر گونی چقدر است؟

در این عایق کاری ها ارتفاع قیرگونی حمام برابر با ۱/۶۰ متر و در توالت نیز حدود ۳۰ تا ۴۰  سانتی متر کافی می باشد. البته در قسمت هایی که شیر به دیوار وصل است ارتفاع قیرگونی را باید تا بالای شیر ادامه داد تا موجب نفوذ نم و نشتی نشود.

آیا شرکت بام ایزو قیرگونی سرویس های بهداشتی را انجام می دهد؟

بله این مجموعه ی معتبر کلیه خدمات مربوط به قیرگونی سرویس های بهداشتی را توسط افراد قیرکار مجرب به انجام می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *